جمعي از زنان فرهيخته استان با استاندار ديدار کردند

کد خبر: 191859 تاریخ انتشار: 1402/04/29 11:41:49
نمایش: 520
اخبار
جمعي از زنان فرهيخته و فعال استان در حوزه‌هاي مختلف سياسي، اجتماعي، فرهنگي و اقتصادي با استاندار ديدار و به بيان دغدغه‌ها، نظرات و پيشنهادات خود در جهت پيشبرد بهتر امور استان پرداختند.
به گزارش روابط عمومي استانداري چهارمحال و بختياري، در اين ديدار بر مسائلي از جمله بهره‌گيري بيش از پيش از توانمندي‌هاي قشر زنان در جامعه و امور مختلف استان و سياستگذاري‌ها و تصميم‌گيري‌ها، تبيين نقش والاي زن در جامعه و به ويژه در تحکيم بنيان خانواده از سوي رسانه‌ها، ارائه خدمات رايگان به زنان بي‌بضاعت و ارائه مشاوره‌هاي رايگان از جمله مطالبات و دغدغه‌هاي مطرح شده در اين نشست بود.

مديرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداري در اين ديدار به اقدامات و فعاليت‌هاي صورت گرفته طي يک سال گذشته از سوي اين دفتر اشاره کرد و گفت: تلاش شده تا از ابتداي انتصاب در اين سمت، برنامه‌هاي مربوط به حوزه زنان و خانواده را هدفمند به پيش ببريم و در همين راستا هفت کارگروه تشکيل شده است.

زهرا حبيبي افزود: کارگروه‌هاي جواني جمعيت و فرزندآوري، کارگروه کسب و کار و اشتغالزايي، عفاف و حجاب، زيست عفيفانه، الگوي سوم زن، نشاط اجتماعي و تحکيم بنيان خانواده از جمله اين کارگروه‌ها به شمار مي‌رود.

وي تصريح کرد: اين دفتر همواره از نظر مشورتي قشر زنان به ويژه زنان فرهيخته و نخبه بهره‌گيري مي‌کند و درصدديم با سفرهاي شهرستاني و بررسي امور زنان در هريک از نقاط استان در راستاي رفع مشکلات و ارتقاي جايگاه اين قشر بيش از پيش تلاش کنيم.

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02