گام‌هاي بلند دولت سيزدهم در اجراي قانوني جواني جمعيت

کد خبر: 191821 تاریخ انتشار: 1402/04/26 09:02:10
نمایش: 570
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري گفت: دولت سيزدهم در راستاي جواني جمعيت و تحقق منويات رهبر معظم انقلاب گام‌هاي بلندي از جمله اهداي زمين رايگان برداشته است.

غلامعلي حيدري روز يکشنبه در آيين نمادين اهداي زمين‌هاي رايگان طرح جواني جمعيت در استان اظهار داشت: جمعيت به ويژه جمعيت جوان عامل قدرت کشورهاست که اين مهم در سال‌هاي گذشته در کشور مورد غفلت و بي‌مهري قرار گرفت اما دولت سيزدهم درصدد جبران اين کاستي است.

وي ادامه داد: به دستور رهبر معظم انقلاب، دولت سيزدهم گام‌هاي بلندي در راستاي جواني جمعيت برداشته و مشوق‌هايي نظير زمين رايگان براي خانواده‌هاي داراي سه فرزند درنظر گرفته است.

استاندار چهارمحال و بختياري گفت: تمام تلاش خود را به کار گرفته تا با اجراي قانوني جواني جمعيت و حمايت از خانواده تهديد پيري جمعيت را در استان برطرف کنيم.

حيدري در ادامه روند اجراي طرح نهضت ملي مسکن در استان را مطلوب ارزيابي کرد و گفت: بزودي تعداد قابل توجهي از اين واحدها تکميل و به متقاضيان تحويل داده مي‌شود.

وي يادآور شد: کيفيت واحدهاي مسکوني طرح نهضت ملي مسکن قابل مقايسه با مسکن مهر نيست و اين موضوع در جلب رضايتمندي متقاضيان سهم بسزايي داشته است.

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02