قدرت ايمان از عوامل پيروزي رزمندگان کشور در دفاع مقدس بود

کد خبر: 191817 تاریخ انتشار: 1402/04/25 10:51:12
نمایش: 424
اخبار
استاندار چهارمحال و بختياري با وجود اينکه در دوران دفاع مقدس تجهيزات نظامي جمهوري اسلامي ايران و رژيم بعث عراق نابرابر بود، اما نيروي ايمان، اعتقاد و انگيزه از جمله مواردي است که موجب پيروزي رزمندگان ايراني شد.

غلامعلي حيدري در آيين نکوداشت شهدا و نقش آفرينان عمليات رمضان ضمن گراميداشت ياد و خاطر شهداي دفاع مقدس به ويژه شهداي عمليات رمضان، اظهار داشت: مردم چهارمحال و بختياري در تمامي دوران دفاع مقدس و عمليات‌هاي جنگ تحميلي نقش آفرين بودند.

وي افزود: با وجود اينکه در دوران دفاع مقدس تجهيزات نظامي جمهوري اسلامي ايران و رژيم بعث عراق نابرابر بود، اما نيروي ايمان، اعتقاد و انگيزه از جمله مواردي است که موجب پيروزي رزمندگان ايراني شد.

استاندار چهارمحال و بختياري با اشاره به مردمي بودن دفاع از ايران در دوران دفاع مقدس، ادامه داد: در واقع حضور حماسي مردم در جبهه‌هاي حق عليه باطل نيز يکي ديگر از مواردي است که کسب پيروزي‌هاي عظيم اين دوران تاثير بسزايي داشت، امروز نيز بايد از اين تجربه استفاده کنيم يعني در تمامي زمينه‌ها از ظرفيت مردم و مشارکت آن‌ها بهره‌مند شويم.

حيدري عنوان کرد: حماسه اربعين يکي ديگر از صحنه‌هاي باشکوهي است که با استفاده از ظرفيت مردم رقم مي‌خورد همچنين طي روز‌هاي گذشته و در جشن عيد سعيد غدير خم شاهد بوديم مشارکت مردم در برگزاري جشن چه حماسه‌اي آفريد بنابراين مردمي‌سازي امور از اهميت بالايي برخوردار است.

وي با اشاره به تلاش‌هاي دشمن براي ايجاد فاصله ميان مردم، ولايت و اعتقادات ديني، خاطرنشان کرد: دشمنان در اين راه تمامي ظرفيت‌هاي خود را به کار گرفته‌اند و سرمايه‌گذاري بسياري کرده است چراکه اين موضوعات نقاط قوت جمهوري اسلامي ايران محسوب مي‌شوند.

 

 

افزودن دیدگاه


ایجاد کننده صفحه : مدیر سایت | تاریخ آخرین ویرایش : 1401/01/02